راهنمای پرداخت هزینۀ ثبت نام در همایش
20 اردیبهشت 1403
راهنمای پرداخت هزینۀ ثبت نام در همایش

از فرهیختگان محترم دانشگاهی و فرهنگی که در وبگاه پنجمین همایش ملی آموزش شیمی ثبت نام اولیه نموده‌اند، درخواست می‌شود، با تکمیل اطلاعات ضروری در فرم ثبت نام و پرداخت هزینۀ همایش، ثبت نام خود را نهایی کنند.

هزینۀ ثبت نام در همایش
به منظور تأمین بخشی از هزینه‌ها و با تصمیم شورای سیاست‌گذاری همایش؛ مبالغ زیر برای نهایی‌کردن ثبت نام به تصویب رسید:

ردیف

شرکت‌کننده

هزینه به ریال

1

هیات علمی

3,000,000

2

دانشجو

1,000,000

3

دانشجوی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مشهد

500,000

4

فرهنگی

1,000,000

5

پژوهشگران آزاد

3,000,000

6

مجازی

1,000,000

7

تکمیل ثبت نام با تأخیر

3,000,000

9

اسکان (هر شب)

2,000,000

10

شام و صبحانه

1,700,000

11

کارگاه آموزشی

300,000


پرداخت‌ها به‌صورت برخط از طریق سامانۀ سجداد (هدف) قابل پرداخت می‌باشد. هزینۀ نهار و میان‌وعده‌های روز همایش با هزینۀ ثبت‌نام است و به پرداخت جداگانه برای آنها نیازی نیست.

جهت ثبت نام در یکی از کارگاه‌های آموزشی، مبلغ 30 هزار تومان از طریق سامانه سجداد دانشگاه فرهنگیان پرداخت نمایید.

چگونگی پرداخت هزینه‌های همایش

برای پرداخت هزینۀ ثبت نام، به یکی از دو روش به شرح ذیل عمل نمایید:

روش اول

1- ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://hadaf.cfu.ac.ir

2-کلیک بر روی گزینه سجداد

3- انتخاب گزینه پرداخت آنلاین کاربر میهمان (چنانچه دانشجو، مهارت‌آموز، استاد یا کارمند دانشگاه فرهنگیان هستید؛ روش دوم را ادامه دهید.)

4- تیک زدن مربع (تایید می‌کنم که دانشجو، مهارت‌آموز، استاد یا کارمند دانشگاه فرهنگیان نیستم) و انتخاب گزینۀ «سایر» از منوی پرداخت خود را انتخاب کنید.

5- انتخاب نام استان: «خراسان رضوی» - مرکز/ واحد «پردیس شهید بهشتی مشهد» - نوع درآمد: «کد 33 درآمد ناشی از برگزاری همایش» درج مبلغ با توجه به اطلاعات ذکر شده -  توضیحات: هزینۀ شرکت در پنجمین همایش ملی آموزش شیمی - تکمیل سایر فیلدهای خالی (وارد کردن کد ملی الزامی است)

6- زدن دکمه دریافت شناسه و یادداشت یا کپی شناسه پرداخت

7- زدن دکمه پرداخت آنلاین و پرداخت و چاپ یا ذخیره صورتحساب

8- ارسال صورتحساب پرداختی به آدرس ایمیل chemconf5@gmail.com

روش دوم

چنانچه دانشجو، مهارت‌آموز، استاد یا کارمند دانشگاه فرهنگیان هستید؛ وارد سایت هدف شوید.

1-کلیک بر روی امکانات سامانه

2-کلیک بر روی پرداخت آنلاین درامد

3- انتخاب گزینۀ «سایر» از منوی پرداخت خود را انتخاب کنید.

4- انتخاب نام استان: «خراسان رضوی» - مرکز/ واحد «پردیس شهید بهشتی مشهد» - نوع درآمد: «کد 33 درآمد ناشی از برگزاری همایش» درج مبلغ با توجه به اطلاعات ذکر شده -  توضیحات: هزینۀ شرکت در پنجمین همایش ملی آموزش شیمی - تکمیل سایر فیلدهای خالی

5- زدن دکمه دریافت شناسه و یادداشت یا کپی شناسه پرداخت

6- زدن دکمه پرداخت آنلاین و پرداخت و چاپ یا ذخیره صورتحساب

7- ارسال صورتحساب پرداختی به آدرس ایمیل chemconf5@gmail.com

برای دریافت راهنمای تصویری چگونگی پرداخت اینجـــــــا کلیک نمایید. 

پژوهشگران محترم باید صورتحساب پرداختی را تا تاریخ 1403/02/24 به آدرس ایمیل chemconf5@gmail.com ارسال نمایند. این مبالغ شامل هزینۀ چاپ پوسترهای همایش نخواهد بود. پس از پرداخت، هزینه قابل استرداد نیز نمی‌باشد. همچنین ارسال تصویر کارت دانشجویی و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای ثبت‌نام‌کنندگان دانشجو الزامی است.